Bildiri ID
|
Bildiri Başlığı
|
Yazarlar
|
3
|
Nota Değerlerinin Birim Kesirlerle Modellenmesi Yoluyla Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi Ders içi Etkinlik Tasarımı
|
SIRMACI, Nur; Pusat, Muhammed Alican*
|
4
|
Üretken Yapay Zeka Dil Modeli ChatGPT Destekli Matematik Dersi Ders İçi Etkinlik Tasarımı Çalışması
|
SIRMACI, Nur; Pusat, Muhammed Alican*
|
6
|
Investigation of Prospective Classroom Teachers' Knowledge and Awareness Regarding Writing Difficulty
|
Aslan, Serkan*
|
7
|
Investigation of Science Curriculum Objectives and Workbook Questions According to the Revised Bloom's Taxonomy
|
Ergüleç, Fatma*; Özyurt, Melike
|
8
|
Bilsem Öğretmenlerinin Dijital Araçları ve Eğitsel Oyunları Derslerinde Kullanmalarının Katkılarının İncelenmesi
|
Gözüküçük, Yasemin*; Bagçeci, Birsen
|
9
|
Teacher Attrition: Insights from School Administrators
|
Gökten Bayrak, Özge*; OK, Ahmet
|
10
|
Okul Öncesi Eğitimde Anlamaya Dayalı Öğretim (UbD) Temelli Tasarım Çalışması
|
CAN, Zeynep B.*; BAHÇUVANOĞLU, Fatma; ALTUN, Sertel
|
12
|
Fen Bilimlerine İlişkin Kavram Yanılgılarının TIMSS Bağlamında İncelenmesi
|
İhtiyar şahin, seda*; Aslan, Berna
|
13
|
Sosyal ve Duygusal Öğrenme Konusunda Yapılmış Olan Araştırmaların Sistematik Analizi ve Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Katkıları
|
Kılıç, cihan*
|
14
|
Üniversite Öğrencilerinin Yapay Zekaya Yönelik Tutumları: Kesitsel Bir Çalışma
|
Orhan, Ali*; Tekin, İnan
|
15
|
TÜRKİYE’DE ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİMLERİ: BECERİ TEMELLİ MODÜLER EĞİTİME GEÇİŞ
|
Doğan, Harika*; Demirci, Uğur ; Semerci, Ali
|
17
|
Eğitim 4.0 Odağında Hyflex Öğrenme
|
Korucuk, Murat*
|
18
|
İlkokul Düzeyinde Geçici Koruma Statüsündeki Öğrencilerin Uyum Sürecinde Göstermiş Oldukları Davranış Sorunları ve Çözüm Önerileri
|
ERGÜN, Ayşe*; Kurt, Abdulkadir
|
19
|
The Relationship Between Preschool Teachers' Classroom Management Skills and Their Attitudes Towards Inclusive Education
|
Karaduman, Hatice; Ozan, Ceyhun *
|
20
|
Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenme Kayıplarına İlişkin Farklı Okul Paydaşlarının Görüşleri
|
Duman, Demet*; Gündoğdu , Kerim
|
21
|
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Algısı ve Öğretme Motivasyonu Arasındaki Yordamsal İlişki
|
ÜNAY, Ebru*; Demir, Özden Dilek
|
22
|
Engelliliğin Ötesinde: Türkiye'de Eğitimde Kapsayıcılığın Kapsamının İncelenmesi
|
Taneri, Pervin Oya*
|
23
|
Sorumluluklarınızı Keşfedin, Hayatınızı Yönlendirin!
|
Karakoç, Ceren*; Dinçer, Beste
|
24
|
Covid-19 Pandemisi ve Gastronomi Eğitimindeki Yansımaları: Türkiye’de Zorunlu Uzaktan Eğitim Uygulamaları
|
Yildirim, Gulsun*; Karabacak, Nermin
|
25
|
Yaz Okulu Matematik Çerçeve Programına Yönelik Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
|
Karaçepiş, Şule*; AKAR VURAL, RUKEN
|
26
|
Program Ögeleri Açısından Türkiye, İngiltere ve Hong Kong’da Ana Dili Öğretmeni Yetiştirme Sürecinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
|
Karakoç, Ceren*; Elitok Kesici, Ayşe
|
27
|
Yazma Becerisi Geliştirme Programı (YABGEP) Tasarlama Kapsamında Temaların Belirlenmesi Süreci
|
Sarıoğlu, Selma*; Babadoğan, Cem
|
28
|
YENİ BİR KAVRAM OLARAK MÜZİK VE SANAT AKADEMİSİ: AYDIN EFELER İLÇESİ ÖRNEĞİ
|
DEMİRTAŞ, Aytaç Onur A*; ÖZCAN, Hakan
|
29
|
MEB MAARİF MODELİ ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
|
Er, Fatma Tuba*; Özyurt, Melike
|
30
|
Öğretmenlerin Program Özerklikleri: Özerk Olmak Ya da Olamamak Meselesi
|
YILDIRIM, ENGİN*; Gündoğdu , Kerim
|
31
|
Investigating the Relationship between Teachers' Perception of Equality and Understanding of Inclusive Education
|
Elitok Kesici, Ayşe*; Girgin, Ahmet
|
33
|
Ders Araştırmasının Yabancı Dil Öğretmenlerinin Girişimcilik Yetkinlikleri Üzerine Etkisi: Sistematik Derleme Çalışması
|
İleritürk, Duygu*; Özbey, Nalan
|
34
|
“Teaching’s Honorable, but It’s Not for Me”: Why Teacher Education Graduates Don’t Pursue Teaching
|
Gökten Bayrak, Özge*
|
35
|
2013-2024 Yılları Arasında Hazırlanan Ortaöğretim Biyoloji Programlarının Karşılaştırılması
|
Atav, Esin*
|
36
|
Okul Öncesi Öğretmen ve Yöneticilerinin 21. Yüzyıl Becerileri Açısından İncelenmesi
|
Karabacak, Nermin*; Özel, Kevser
|
37
|
BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME KURAMINA DAYALI GEOMETRİ ÖĞRETİMİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
|
Er, Fatma Tuba*; Bagçeci, Birsen
|
38
|
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Yeterliliği
|
ACAR GÖK, SEVGİ*; Epçaçan , Cevdet ; gök, ömer
|
39
|
Exploring Causal Reasoning in Native Language Writing
|
Ozturk, Nesrin *; Atsan, Begum
|
40
|
Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenme Çeviklik Düzeyleri ile Akademik Öz Denetim Becerileri Arasındaki İlişkide Okula Bağlanmanın Aracı Rolü
|
Coşgun Demirdağ, Merve*; Taşgın, Adnan
|
41
|
Tartışmalı Konuların Öğretiminde Collins’in Sorgulayıcı Öğretim Stratejilerinin Kullanılması
|
Şahin, Burak*; Babadoğan, Cem
|
42
|
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Akademik Motivasyonları Arasındaki İlişkide Öz Yeterliğin Aracı Rolü
|
DİLEK ERYİĞİT, Çiğdem *; TAŞGIN, Adnan
|
43
|
NİJER SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE BİR PROGRAM ÖNERİSİ
|
DJIBRIL ISSOUFOU, MAMANE BACHIROU*; BIKMAZ, Fatma
|
44
|
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerine Yansıyan Matematiksel Düşünmedeki Becerilere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
|
Koç, Senagül*; Demir, Özden Dilek
|
46
|
MESLEKİ ALAN YETERLİKLERİNE YANSIYAN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
|
GÜLNAR, Gülşen*; Demir, Özden Dilek
|
47
|
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI DERSİNİN 2. VE 3. ÜNİTESİNDEKİ SEÇİLMİŞ METİNLERİN 10. SINIFTAKİ ÖĞRENCİLERE KÜLTÜREL AKTARIM YÖNÜNDEN KAZANDIRDIKLARI
|
Kılıç, Müzahir*; Kılıç, Zehra Nihal
|
48
|
Varoluşçuluk: Özel Yetenekliler Eğitimi için Şu an Daha Çok Savunmak
|
Çalıkoğlu, Burcu Seher*
|
49
|
Değiştirilen Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Eğitim Programı Kuramları Açısından İncelenmesi
|
Akbulut-Taş, Mükerrem*; Doğanay, Ahmet; Demir, Özden Dilek
|
50
|
How Can We Integrate Differentiation Practices into the Science Curriculum?
|
Çaylak, Burak *
|
51
|
Capacity Building and Education to Achieve the Sustainable Development Goals (SDGs)
|
YEL, Esra*
|
52
|
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Program Geliştirmeye Yönelik Bilişsel Altyapılarının İncelenmesi
|
Akıncı, Muhammed*; Kurt, Abdulkadir
|
53
|
İmkansız Olasılık Filminde Eğitsel Temalar
|
Rüzgar, M. Emir*
|
54
|
İktisat Eğitimi ve Post Otistik İktisat
|
YAZGAN, Şekip*
|
55
|
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
|
Oğuz, Osman*; Aybek, Birsel
|
56
|
Eğitim Fakültesi Son Sınıf Lisans Öğrencilerinin Öğretmenlik Uygulaması/Okullarda RPD Uygulamaları Dersine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
|
Singil, Şeyma N*; Taş, İlkay Doğan
|
57
|
Öğretmenlik Meslek Bilgisi Derslerinin Öğretmen Yeterlikleri Bağlamında İncelenmesi
|
KÜÇÜKOĞLU, Adnan; TOPDAĞI, Mine*
|
58
|
Cooperative learning in primary schools: Identifying challenges and presenting solutions for curriculum planners
|
Keramati, Mohammad Reza*
|
59
|
İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programının Stake’in İhtiyaca Yanıt Verici Modeli Kapsamında Değerlendirilmesi
|
Gökduman, Dilek*
|
60
|
Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerle İlgili Deneyimleri
|
TANIŞIR ÖZKAN , Seda N*; korkmaz, isa
|
61
|
İngilizce Dersinde, P4C Uygulamasıyla Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma
|
Duman, hatice*
|
62
|
Aktif Öğrenme Üzerine 2018-2024 Yılları Arasında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Türkiye’de ve Dünyada Güncel Eğilimler
|
Bilgiç, Buket*; Güven, Meral
|
64
|
Evaluation of ENG 111 - Advanced English for Academic Purposes Course
|
Çelik, Sercan*; Erentuğ, Merve
|
65
|
GELİŞTİRİLEN “EŞİTLİK VE DENKLEM” MATERYALİ İLE 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRİ KAVRAMSAL ÖĞRENME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
|
İler, Kübra*; Ergül, Fatma; Akarsu, Murat
|
67
|
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA YÖNELİK DENEYİMLERİ VE GÖRÜŞLERİ
|
TORPA, Erkan*
|
68
|
The Examination of the Relationship Between Teachers' Academic Optimism and Teaching Motivation Levels
|
Kara, Oktay; Sadık, Fatma*
|
70
|
The Relationship Between Teachers' Adoption Levels of Professional Ethical Principles and Their Classroom Management Attitudes
|
Sadık, Fatma*
|
71
|
Temel İstatistik Dersi Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
|
ÖMEROĞLU, Adalet*; Ozan, Ceyhun
|
72
|
Eğitim Programlarının Psikolojik Temelleri Bağlamında Öğretim Stratejisi, Öğretim Yöntemi ve Öğretim Tekniği Kavramlarının İncelenmesi
|
KOÇ, TUĞÇE*; Çeliköz, Nadir
|
73
|
Metaphors of Academics on Ensuring Continuity of Education in Higher Education after the Earthquake
|
SOĞANCI, Saadet*; Sevinç, Birgül
|
74
|
Innovation in Education Programs Amid Social Turbulence: Prospective Teachers' Views on Innovative Educational Practices
|
Orun Taneli, Deniz Ayşe*; İpek Öner, Meltem
|
76
|
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GELECEK OKURYAZARLIĞI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
|
DERYA TAŞÇI, ARZU*; Korkmaz, Zehra Sedef
|
77
|
To Be or Not to Be A Teacher: An Evaluation Study
|
Ordu, Ayşe*
|
80
|
The Mediating Role of Mathematics Self-Efficacy Beliefs in the Relationship Between School Climate and Mathematics Anxiety
|
Çelik ercoşkun , Nilay*
|
81
|
Türkiye’deki Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarının Program Değerlendirme Anlayışıyla Değerlendirilmesi
|
Akıncı, Muhammed*; Yazıcı, Mahmut Serkan
|
82
|
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMININ MATEMATİKSEL İLİŞKİLENDİRME BECERİSİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
|
Sevgi, sevim *
|
83
|
Teacher Candidates' Reflective Observation of School Practices
|
Ugurel Kamisli, Merih*; Erdoğan, Tolga
|
84
|
EVALUATION OF CREATIVE DRAMA LEADERSHIP COURSE PROGRAM WITH CIPP MODEL
|
Kılıç, Nilay*
|
85
|
Yatılı Bölge Ortaokullarında Karşılaşılan Eğitsel Sorunların İncelenmesi (Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri)
|
Gürbüztürk, Oğuz*; Karahan, Bilal
|
86
|
Ağrı İlinde Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi
|
Bulut, Sümeyya ; Kandemir, Anil*
|
88
|
Eğitim Programlarının Değişen İçeriği; Milli Değerlerden Evrensel Değerlere
|
KARTAL, SADIK*; SIVACI , SADIK YÜKSEL
|
89
|
Eğitimde Yapay Zeka Kullanımı: KPSS Soruları ile Yapay Zeka Destekli Soruların Karşılaştırılması
|
Kamışlı, Halil *
|
90
|
Sürdürülebilirlik İçin Eğitimde Örnek Bir Etkinlik: “Ağaçlar”
|
Kızılhan, Pınar*
|
91
|
Öğretmen Adaylarının Gözünden Sosyal Adalet: Bir Metafor Çalışması
|
BALIK, Cemile*; ŞAHİN, Harun; KÖSE, Erdoğan
|
92
|
Relationships Between Academic Suitability, Academic Life Satisfaction, and Sustainable Learning
|
Sadık, Fatma*
|
94
|
İlkokul, Ortaokul ve Lise Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Öğretmen Özerkliği
|
Doğuş, Feryad; Tabak, Sanem*
|
95
|
Çok Kültürlü Eğitime Hazır Öğretmen Adaylarının Profili: Sığınmacılara Karşı Tutum Önemli Mi?
|
Erdem, Cahit*; Koyuncu, Mahmut Sami; Eğmir, Eray
|
96
|
2024 Okul Öncesi Eğitim Programının Pilot Uygulamasında Görev Alan Öğretmenlerin Program Hakkındaki Görüşleri
|
Aydın, Yıldız; Ulubey, Özgür*
|
97
|
Revisiting the Core Curriculum from a Critical Perspective: Advancing Global Citizenship Education
|
KUTER, SITKIYE*
|
98
|
Dördüncü Sınıf Öğrencileri İçin Eleştirel Düşünme Becerisi Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması
|
Özaydın, Ayşe; Kumral, Orhan*
|
99
|
Teacher Voices: Are We Ready for the New Curriculum?
|
Karakoç, Ceren*; Gündoğdu , Kerim
|
100
|
Okul Öncesi Eğitim Programına Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: 2019-2023 Yılları Arası
|
Öztaş, Elif Fatma F*; Kurt, Abdulkadir
|
101
|
Meslek Öğretmenlerinin Mesleki Alan Çerçeve Öğretim Programlarına Bağlılıklarının Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem Çalışması
|
Tatar, Kevser; Ulubey, Özgür*
|
102
|
Ekopedagoji-Tabanlı Çevre Projeleriyle Öğrencilerin Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusunda Farkındalık Gelişimine Yönelik bir Öğretim Tasarımı
|
Daşcı, Hatice*; KUTER, SITKIYE
|
103
|
Okul Öncesi Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi: 2013 Programı ve 2024 Maarif Modeli Karşılaştırması
|
Aydın, Yaprak*; Gökalp, Murat
|
104
|
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN SINAVI: YENİ ÖLÇME-DEĞERLENDİRME SÜRECİNİN İNCELENMESİ
|
Öner, Hatice*; Gündoğdu , Kerim
|
105
|
Hizmet Öncesi Eğitimde Mikro Öğretim Uygulamaları: Fırsatlar & Zorluklar
|
Korkmaz, Zehra Sedef*
|
106
|
Sınıf Dışı Öğrenme Ortamlarında Bilimsel Süreç Becerileri Ekstra Öğretim Programı Tasarısı: 5.sınıf örneği
|
Ateş, Betül*
|
107
|
Eğitimde Yeşil Dönüşüm: Amaç, Anlam ve Kapsam
|
AKPINAR, Burhan*
|
108
|
Yeşil Dönüşümün Mesleki ve Teknik Eğitime Yansımaları
|
AKPINAR, Burhan*
|
109
|
Yeşil Ekonomi ve Yeşil Beceriler Konusunda Eğitimin İşlevleri
|
AKPINAR, Burhan*
|
110
|
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN ORYANTASYON EĞİTİM PROGRAMINA YÖNELİK BİR İHTİYAÇ ANALİZİ
|
TEKİN, Ayşe; POLAT, Mustafa*
|
111
|
Analysis of Basic Education Curriculum in light of the 21st Century Skills: A Qualitative Study
|
Onurkan Aliusta, Gülen*
|
112
|
Ortaokul Öğrencilerinin Sistem Düşüncesi Temelli Çevre Eğitimi Etkinliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
|
DERYA TAŞÇI, ARZU*; KÜÇÜKOĞLU, Adnan; Nuhoğlu, Hasret
|
113
|
Eğitimde Eşitlik Üzerı̇ne Yapılmış Çalışmaların Sı̇stematı̇k İncelemesı̇ ve Bı̇blı̇yometrı̇k Analı̇zı̇
|
Korkmaz, Zehra Sedef*; BİLGİN AYDIN, Hilal
|
114
|
Bir Program Dışı Etkinlik Örneği Olarak Öğretmen Adaylarının Birleştirici Okul Ritüeli Deneyimleri
|
BİLGİN AYDIN, Hilal*
|
115
|
PROGRAM OKURYAZARLIĞINA YÖNELİK BİR PROGRAM TASARISI İLE ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ GENEL YETERLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
|
BİLGİN AYDIN, Hilal*; Duman, Bilal
|
116
|
Farklılaştırılmış Öğretimin 5. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Okuduğunu Anlama Becerileri ve Duyuşsal Özellikleri Üzerindeki Etkisi
|
Gürsoy, Hasret*
|
117
|
COVID-19 Pandemisinin Özel Yetenekliler Eğitiminde Program Geliştirme Üzerindeki Etkisi: Sistematik Bir İnceleme
|
Kerimoğlu, Esra*; Tan, Sema
|
119
|
INVESTIGATING 7TH GRADE STUDENTS' CONCEPTUAL LEARNING PROCESSES OF ALGEBRA WITH THE DEVELOPED “EQUALITY AND EQUATION” MATERIAL
|
İler, Kübra*
|
120
|
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı ile 2024 Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın Değerler Eğitimi Bakımından Değerlendirilmesi
|
Akçay, Ahmet*; Safalı, Serdar
|
121
|
2024 Türkçe Dersi Öğretimi Programı’nın Atölye Uygulaması İle Ölçme-Değerlendirme Araçları Bağlamında Değerlendirilmesi
|
Akçay, Ahmet*; Safalı, Serdar; Çelik, Yasemin
|
122
|
YETKİN İŞ GÜCÜ EĞİTİMİNDE İNSAN KAYNAKLARININ MESLEKİ EĞİTİM YOLUYLA GELİŞTİRİLMESİ (İKMEP) PROJESİNİN MESLEK YÜKSEKOKULU MOBİLYA VE DEKORASYON PROGRAMINDA UYGULANMASI
|
Diler, Harun*; Kurt, Abdulkadir
|
123
|
Evaluation of Concept Maps Used in Secondary School Social Studies Textbooks in the Context of Visual Perception Theories
|
Gürdal, Arzu*; Sıvacı, Sadık Yüksel
|
124
|
DOĞAL ORTAMDAKİ GEÇİCİLİK (EFEMERA): KAR, BUZ, KUM HEYKELLERİNİN ESTETİK, EKOLOJİK FİZİKSEL, EĞİTSEL VE SANATTA KULLANIMI
|
Edi, Naci*
|
125
|
Video Klip Metodunun Etkisi: Öğretmen Adaylarının Derse Katılımı ve 21. Yüzyıl Becerileri Üzerine Bir İnceleme
|
Çam , şefika sümeyye *; Aykan, Ahmet
|
126
|
2024 İlkokul Öğretim Programlarında Sürdürülebilirlik
|
Gültekin, Mehmet; Demir, Z. Melis*; Kılıç, Zeynep
|
127
|
A Suggestion on Physical Education and Sports Teaching Assignments: Practice Exam
|
Çelik , İsmail *
|
128
|
İlkokul Programlarında Yer Alan Afet ile İlgili İçeriklerin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
|
Yılmaz , Hüsne *; Şenel, Mustafa
|
129
|
Okul Rehber Öğretmenlerinin Program Okuryazarlık Düzeylerinin ve Programa Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
|
Fırat Durdukoca, Şule*; KARADAĞ, Fatih ; ARAS, Sera
|
130
|
AUTISM and ROBOT TEACHER
|
Akyıldız, Taha Yasin*
|
131
|
The Profile of Human Power in Curriculum and Instruction Field 2024
|
OK, Ahmet; Tan-Sisman, Gulcin*
|
132
|
Ortaokul öğretmenlerinin teknoloji kabulü
|
Orhan Karsak, Hanife Gülhan; Şan, İsmail*
|
133
|
Investigating Teachers' Curriculum Fidelity and Motivation to Teach
|
Sığınç, Ayşegül; Evin Gencel, İlke*
|
134
|
7. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Odaklı Program Dışı Etkinlikler Üzerine Görüşleri
|
Erçakır Kozan, Begüm; Taneri, Pervin Oya*
|
135
|
The Relationship Between Affective Entry Characteristics for Mathematics and the Perception of Mathematical Self-Efficacy
|
Öz, Yusuf*
|
136
|
Öğrenme Becerilerinin Web of Science Veri Tabanına Dayalı Olarak İncelenmesi
|
Yılmazer, zehra*
|
137
|
Preschool Teachers’ Views and Experiences on Extra-Curricular Activities
|
Kabataş, Kemal; Karsantık, Yasemin*
|
138
|
Sürdürülebilir Kalkınma Odağında DEBİ Öğretim Program Geliştirme Modeli
|
Binici, Volkan*
|
139
|
Çocukların Sanat Eğitiminde Dijital Resim Uygulamaları: Eğitici ve Eğlenceli Yaklaşımlar
|
DEMİR, İbrahim Halil*
|
140
|
Öğrenme İçin Evrensel Tasarım Modelinin Ortaokul Matematik Öğretimine Etkisi
|
Orhan Karsak, Hanife Gülhan*; Şan, İsmail
|
141
|
Beni oraya götür: Proje Tabanlı Öğrenme yaklaşımına dayalı bir EFL projesi önerisi
|
Mutlu, Enes*; ÜSTÜNEL, Eda
|
142
|
Examination of Environmental Literacy Dimensions In Science Programs of Different Countries
|
ÇALIŞKAN, İLKE*; YÜCEL, DENİZ
|
143
|
An Evaluation of Media Literacy Approaches in the Context of Social Studies Education: Perspectives of Protection, Empowerment, Analysis, and Criticism
|
Şahin, Abdurrahman*
|
144
|
Öğretmen Adaylarının Akreditasyon Sürecini Değerlendirme Anketinin Geliştirilmesi
|
Güzel, Gülizar*; Sag, ramazan
|
145
|
DEĞER EĞİTİMİNDE DİGİTAL ÖYKÜ KULLANIMI
|
Anılan, Hüseyin ; Kılıç , Zeynep ; Demir, Z. Melis*
|
146
|
Değişen Dünyada Değişen Tıp Eğitim Programları
|
ORHAN, Alev*
|
147
|
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi: Bibliyometrik Analiz Yöntemi İle İncelenmesi
|
Konca, Feriştah Sibel; Gürkan, Hilal*
|
148
|
The Effect Of The Algo-Heuristic Instruction Theory Based Instructional Design On Grade 7th Students’ Logical Thinking Skills
|
Çırakoğlu, Murat*
|
150
|
The Perception of Teachers about the Curriculum Change Process
|
Yar Yıldırım, Veda*; Yıldırım, Nail
|
151
|
Tokat Gaziosmanpaşa University- Provincial Directorate of National Education Collaboration: Beginning Lesson Implementation in Secondary Education (High School) Institutions
|
Yıldırım, Nail; Yar Yıldırım, Veda*
|
152
|
Akademik Öz Yeterlik Konulu Makalelerin Bibliyometrik Analizi
|
BALI, Onur*
|
153
|
Meslek Lisesi Öğretmenlerinin Problem Çözme Becerisi Kazandırma Yeterliklerinin İncelenmesi
|
AYNAS, NACİYE*
|
154
|
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarında Bilişsel Yük: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
|
İSPİR, Bünyamin*; YILDIZ, Ali
|
155
|
Millî Eğitim Şûra Kararlarının Eğitim Hakkı Bağlamında İncelenmesi
|
Sağlam, Zeynep Ezgi*
|
156
|
Zihniyet Algısını Nasıl Geliştirebiliriz?
|
Duman, Bilal*; Görgöz, Seda
|